01 octombrie 2007

Inca 3 trasee pe faleza "Scoala" - Sohodol

In week-end am ajuns iar in Sohodol si am continuat lucrul la faleza "Scoala", unde am reusit sa mai echipez inca 3 trasee.
Curatarea traseelor merge destul de greu din cauza vegetatiei si a zonelor friabile, dar prietena mea Roxana s-a inarmat cu perii si cu "unelte agricole" si a muncit o zi intreaga la "ecologizare". Cu toate astea, curatarea traseelor nu a fost terminata din cauza ploii de duminica, dar traseele se pot urca in conditii acceptabile.
Dealtfel noua faleza a fost destul de aglomerata in week-end, ceea ce m-a convins ca echiparea unei zone pentru incepatori a fost o idee buna.

Noile trasee sunt:
Capacitate (linia rosie) 7- Intrare pe o fatza cazuta apoi pe fisura din diedrul surplombat din stanga tavanului
La tabla (linia albastra) 7- Intrare de pe o platforma inierbata, trecere peste extremitatea dreapta a tavanului, apoi oblic dreapta pe fatza pana la topul traseului "Extemporal"
Tema pentru acasa (linia verde) 7-/7 Primele 3 spituri comune cu tr. Extemporal apoi pe fatza din dreapta acestuia pana la topul comun cu tr. Teza.
(click pentru imaginea marita)

Noile trasee din sectorul Scoala

Pentru moment, pe faleza "Scola" sunt 7 trasee si urmeaza sa mai echipez cateva linii cu prima ocazie. Toate traseele au fost echipate cu urechi Fixe, dar pe primele spituri din traseele 1 si 2 am montat urechi din cornier pentru ca am vazut ca in Sohodol s-au furat multe dintre urechile la care se ajunge usor de jos ...

Faleza Scoala

1. Capacitate 7-
2. La tabla 7-
3. Extemporal 6+
4. Tema pentru acasa 7-/7
5. Teza 7-
6. Corijentza 5+
7. Examen 6+


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de catre autorul blogului, iar "anonimele" sunt respinse din principiu. Daca vrei sa comentezi trebuie sa te prezinti.