03 august 2009

Trasee de catarare in cheile Folea

Dupa ce am urcat traseul Ulysse din sectorul Odiseea, m-am gandit sa curat fisurile de pe fatza din stanga lui, in speranta ca de sub ierburi ar mai iesi un traseu care sa poata fi urcat cu asigurari mobile.

Am montat un top cu doua urechi cu inel Fixe, am pus o coarda statica si m-am apucat de lucru. Dupa doua zile de munca la gradinarit prin fisuri, am inceput sa am indoieli ca traseul poate fi urcat integral pe mobile, dar are niste pasi foarte frumosi si poate ar merita sa fie echipat cu niste spituri (pentru ca munca de curatare sa nu fie in zadar...).

Cu ocazia asta am modificat si intrarea in Penelopa, care acum incepe pe o fisura aflata direct pe verticala traseului (doua spituri si eventual un anou peste o clepsidra evidenta), pe care o consider mai potrivita cu restul lungimii decat intrarea veche, comuna cu tr. Calypso.



Plimbare prin parc, 7a+, 20 m

Daca tot m-am apucat de treaba, am echipat si un proiect mai vechi (de acum doi ani) pe care il urcasem doar in mansa. Traseul se numeste "Plimbare prin parc", incepe la zece metri mai sus de vatra de foc din zona de campare si este o adevarata bijuterie.

Mie mi s-a parut ca cele trei crux-uri (unul chiar la intrare, apoi cate unul la fiecare tavan) nu depasesc 7a, dar s-ar putea ca "la vedere" sa fie mai dificil. Astept o confirmare de la cei care vor repeta traseul.



Traseul "Plimbare prin parc"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de catre autorul blogului, iar "anonimele" sunt respinse din principiu. Daca vrei sa comentezi trebuie sa te prezinti.