30 martie 2017

Milkovata II, Koshov BG - Actualizare

In prezent, pe faleza Milkovata II sunt echipate sapte trasee de escalada, ultimul dintre ele fiind "Koshov Airlines", pe care l-am numit asa pentru ca "have a nice flight!" :)
In topo-ul de mai jos, pe langa liniile traseelor si pozitiile topurilor - care au cate doua ancore cu inel - am trecut si dificultatile lor (aproximative...), pe care le-am modificat/actualizat dupa ce ne-a mai trecut euforia descoperirii liniilor si pasajelor si dupa ce am mai discutat si cu cei care le-au mai urcat.

In stanga falezei mai este si un traseu de trad pe care am facut accesul deasupra falezei. In prezent traseul se termina sub brana de la nivelul grotei, unde am montat un top cu doua ancore cu inel, dar partea de jos mai trebuie curatata.


Un comentariu:

  1. Felicitari pentru amenajarea zonei Koshov: un efort remarcabil si un rezultat pe masura!
    Vali Aldea

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate de catre autorul blogului, iar "anonimele" sunt respinse din principiu. Daca vrei sa comentezi trebuie sa te prezinti.